Sebastian Vettel és Mark Webber a Magyar Nagydíj délelőtti első szabadedzése után a péntek délutáni második gyakorláson is az első két helyen végzett.
A német és az ausztrál pilóta a délelőtti szabadedzést megnyerte és a sikert meg tudták ismételni délután, amikor a lágyabb Pirelli abroncsokat használták.
Vettel ismét az élen végzett 1:21.264-es idővel, az első öt pilótát kevesebb, mint három tizedmásodperc választotta el egymástól. A Red Bull két pilótája mögött a lotusos Romain Grosjean végzett, megelőzve a ferraris Fernando Alonsót és Felipe Massát. Lewis Hamilton és mercedeses csapattársa, Nico Rosberg a hatodik és hetedik helyen zártak, ám a Mercedes nem mutatott olyan egykörös sebességet, melynek köszönhetően az elmúlt két pole pozíciót megszerezték. Kimi Räikkönen, Jenson Button és Adrian Sutil került még az első tízbe a problémamentes második gyakorláson. Vettelnek csak néhány percre volt szüksége ahhoz, hogy az élre álljon és megfussa a hétvége eddigi legjobb idejét. A német pilóta az edzés megkezdése után tíz perccel 1:22.484-es idővel állt az élre. Bár Webbernek sikerült csökkentenie az edzés során hátrányát, Vettel tovább emelte a tétet fél óra elteltével, 1.2 másodperccel gyorsabb köridőt ért el a Pirelli lágy keverékein. Az ausztrál pilóta azonnal reagált és a lágy keveréket használva 0.044 másodpercre megközelítette Vettel idejét. Rosberg első lágy keveréken futott körével a harmadik helyre került, bár több, mint hét tizedmásodperccel maradt el Vettel mögött. Hamiltonnak sikerült csapattársánál jobb köridőt elérnie a sárga jelzésű abronccsal, bár messze elmaradt Vettel idejétől. A Ferrari pilótái, Fernando Alonso és Felipe Massa az edzés felénél kerültek a Mercedes párosa elé, a spanyol pilóta a harmadik helyen állt brazil csapattársa előtt. Mindkét pilóta a lágy keveréket használta. Majd Grosjean közelítette meg a Red Bullokat - 0.153 másodpercre - és a harmadik helyre került a Lotusszal. A Magyar Nagydíj harmadik szabadedzése szombaton 11 órakor veszi kezdetét a Hungaroringen. Forrás: f1hungary.fw.hu |