Íme a pályáról a legfontosabb adatok:
Német nagydíj | |
Megrendezve | 1951-1954, 1956-1959, 1961-2006, 2008- |
Versenypályák | Nürburgring,Hockenheimring, AVUS |
Körök száma | 61 |
Legtöbb győzelem | Michael Schumacher (4) |
A kijelentés után 1 héttel kapva az alkalmon, Rosberg együtt menetelt a német válogatottal, míg ők a vb-n Rosberg az interneten aratta egyre nagyobb sikereit, képeivel bizonyítva a vb döntőre, hogy teljes mértékig németnek vallja magát. Nos rajta kívül még Sebastian Vettel, Nico Hülkenberg és Adrian Sutil várhatja izgalommal a hétvégét, hisz mind a négyen hazai nagydíjukra készülnek.
Bár így is a legnagyobb esélyes a Mercedes színeiben Rosberg lesz, abban pedig biztosak lehetünk, hogy a német fanatizmust Schumacher óta ismerve, hasonló fogadtatásban lesz része ha pódiumra áll a hétvégén mint a világbajnok válogatottnak.
A Schumacheri rekord eddig nem volt, és most sem lesz veszélyben. Érdekes mód a pálya is sok nagy eseményt nagy csatát őriz magában, akik régebb óta követik a száguldó cirkuszt tudhatják a pálya több átalakításon ment át utoljára a 2001-2002-es Német nagydíj között. De a legfrissebb híresztelések szerint Hermann TIlke a mai Formula 1 Antonio Gaudija, elismerte ő szíve szerint eredetiben hagyta volna a Hockenheimring eredeti vonalvezetését. A sokat kritizált pályatervező most elismerte a pénz és a technika is hártáltatta anno, őket azon tervükben, hogy az eredeti vonalvezetését meghagyják.
Íme a pálya eredetije
.
Bár így is a legnagyobb esélyes a Mercedes színeiben Rosberg lesz, abban pedig biztosak lehetünk, hogy a német fanatizmust Schumacher óta ismerve, hasonló fogadtatásban lesz része ha pódiumra áll a hétvégén mint a világbajnok válogatottnak.
A Schumacheri rekord eddig nem volt, és most sem lesz veszélyben. Érdekes mód a pálya is sok nagy eseményt nagy csatát őriz magában, akik régebb óta követik a száguldó cirkuszt tudhatják a pálya több átalakításon ment át utoljára a 2001-2002-es Német nagydíj között. De a legfrissebb híresztelések szerint Hermann TIlke a mai Formula 1 Antonio Gaudija, elismerte ő szíve szerint eredetiben hagyta volna a Hockenheimring eredeti vonalvezetését. A sokat kritizált pályatervező most elismerte a pénz és a technika is hártáltatta anno, őket azon tervükben, hogy az eredeti vonalvezetését meghagyják.
Íme a pálya eredetije
.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése