2013. július 11., csütörtök

Rosberg: Sokat tanulhattam Michaeltől

A Mercedesnél Nico Rosberg három évet töltött el Michael Schumacher csapattársaként. Keke Rosberg fia a hétszeres világbajnokkal végzett munkára emlékezett vissza.



"Nagyon örülök, hogy teljesítményemmel a három év alatt Michael előtt tudtam lenni. Azonban nagyon érdekes volt vele egy csapatban dolgozni" - mondta el Nico Rosberg. "Sokat tanulhattam tőle. Talán ő is tanult valami újat miközben velem dolgozott. Michael több területen erős volt, nem véletlenül lett hétszeres világbajnok. Az autó műszaki részét nagyon jól ismerte, de úgy éreztem, nekem is ez volt az erősségem. Érdeklődöm a technológia iránt, mert ez az a terület, ahol riválisaiddal szemben előnyt szerezhetsz."

Rosberg néhány szót jelenlegi csapattársáról, Lewis Hamiltonról is ejtett: "Jól megvagyunk egymással, erősebb teljesítményre késztetjük a másikat, amely jó mindkettőn számára. Nagyon erős csapattárs vagyok és természetesen szeretnék a lehető legtöbbször előtte végezni. A csapattársaddal szembeni eredmény az, ami a kiindulópont."

Forrás: f1hungary.fw.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése